OPI kuvaamaan parempia videoita

Ilmainen etäkurssi valokuvaajille alkaa 2.5. klo 18

Opit kuvaamaan vaikuttavia videoita kamerallasi

Kahden tunnin lyhytkurssilla opit perusteet kameran video-ominaisuuksista, elokuvallisesta sommittelusta ja videoiden editoinnista.

Kurssilla Yhteistyössä

Opit MITEN VALO, KAMERAN ASETUKSET JA EDITOINTI VAIKUTTAA LOPPUTULOKSEEN

Before After

Etäkurssin sisältö

ajankohta
Keskiviikko 24.4.
klo 18.00-20.00

Kameran asetukset
ja videokuvaaminen

Opit hyödyntämään kamerasi video-ominaisuuksia ja asetuksia, kuten väriprofiileja ja valotusasetuksia.

sommittelu
ja editointi

Opit kuvaamaan tyylikästä kuvaa, sommittelemaan videoita, sekä editoimaan DaVinci Resolve-ohjelmalla.

TUTUSTU KURSSIN OPETTAJAAN

Ville on tehnyt video- ja valokuvausta yli 15 vuotta, ja työskennellyt monien suurten organisaatioiden kanssa Suomessa ja ulkomailla. Kuvaaminen on intohimoinen työ ja harrastus. Liikuntapedagogiikan maisterina Villen sydän syttyy opettamiselle ja auttamiselle.

lisäksi saat

kohti luovaa kutsumusta

valokuvauskurssi

Kun ilmoittaudut kurssille, saat valokuvauskurssin maksutta. Kurssi koostuu kolmesta luennosta ja tehtävistä. Laajuus on noin 5h.

viraalin videon anatomia

luenTO viraaleista videoista

Opit, mikä tekee julkaisusta viraalin. Mitä havaintoja on tehty tutkimalla tuhansia viraaliksi kohonneita julkaisuja? Kesto 60 min.

Kameran ostajan opas

Kameran ostajan
opas

Fotonordicin Juuso antaa luentotallenteella vinkkejä kameran ostamiseen hintaluokittain. Kesto 60 min.

ILMOITTAUDU NYT

KURSSI ALKAA 2.5. KLO 18

Saat linkin luennolle sähköpostitse.
Koulutus on maksuton.

Jos sinulla on kysyttävää, laita meille viestiä! moi@filmikoulu.fi.